Odstąpienie od umowy / wymiana / reklamacje

 

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

 

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

 

 

1) INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Sklep Sportowy EspoSport, ul. Gdańska 59a, 83-330 Żukowo) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną na adres e-mail sklep@esposport.pl).

 

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

2) INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

 

Macie Państwo po wykryciu wady prawo:

 

  1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
  3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  4. żądać usunięcia wady.

 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

 

Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na swój koszt na adres Sklep Sportowy EspoSport, ul. Gdańska 59a, 83-330 Żukowo  wraz z paragonem lub fakturą VAT oraz wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. Koszty wysyłki zostaną Państwu zwrócone.

 

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana - roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

 

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

 

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowo Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

 

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: sklep@esposport.pl.

 

 

 

Dowód zakupu


Do każdego wysyłanego produktu dołączamy paragon bądź na życzenie klienta fakturę VAT.

Paragon bądź oryginał faktury VAT wysyłamy razem z towarem. Nie ma możliwości dosłania faktury osobnym listem.

 

 

Gwarancja producenta


Naszym celem jest dostarczenie Klientom wysokiej jakości produktów, po atrakcyjnie niskich cenach, pewnie i bezpiecznie. Wszystkie produkty są objęte gwarancją producenta. Podstawą do ubiegania się o naprawę usterki lub wymianę towaru na nowy, jest dowód zakupu. Dowód zakupu jest nieodłącznym elementem każdej wysyłanej paczki. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym, niewłaściwym lub niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

 

Aby zgłosić reklamację należy wydrukować i wypełnić formularz reklamacji i przesłać go do nas wraz z paragonem i towarem. Proszę dokładnie opisać zaistniałe wady podając informację kiedy zostały one stwierdzone. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefoniczni.

Pobierz druk reklamacyjny


Paczkę proszę przesłać na adres: EspoSport - C.H. Byczkowski, I piętro, ul. Gdańska 59A, 83-330 Żukowo

 

 

Gwarancja zwrotu


Każdy zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zwracany towar powinien być w niezmienionym stanie bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dokumentem zakupu.

W celu zwrotu towaru, skontaktuj się z nami. Następnie wyślij towar wraz z dowodem zakupu na nasz adres. Przesyłek wysyłanych na nasz koszt nie odbieramy.

Pobierz druk zwrotu


Paczkę proszę przesłać na adres: EspoSport - C.H. Byczkowski, I piętro, ul. Gdańska 59A, 83-330 Żukowo

 

Wymiana towaru


Jeżeli wybrany rozmiar okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany na inny, pod warunkiem, że posiadamy taki w magazynie. W celu wymiany skontaktuj się z nami, by zarezerwować pożądany model, następnie wyślij towar na nasz adres oraz dokonaj wpłaty na ponowną wysyłkę. Wymieniany produkt nie może posiadać śladów użytkowania, musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki i etykiety. Aby przyspieszyć proces wymiany, należy odesłać do nas towar wraz z paragonem lub fakturą oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem wymiany.

Pobierz druk wymiany


Paczkę proszę przesłać na adres: EspoSport - C.H. Byczkowski, I piętro, ul. Gdańska 59A, 83-330 Żukowo

 


Prosimy o sprawdzanie przy odbiorze paczki, czy przesyłka nie jest uszkodzona lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć i sprawdzić paczkę z zamówionym towarem. Jeśli produkty okażą się uszkodzone lub zniszczone, należy w obecności doręczyciela spisać protokół odbioru. Prosimy również o sprawdzanie czy w paczce znajdują się towary jakie Państwo zamówili, oraz czy ilość zgadza się z paragonem lub fakturą.


Przed odesłaniem towaru na wymianę prosimy sprawdzić dostępność wybranego produktu na naszej stronie
: www.esposport.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel