Strefa klienta hurtowego

Jak zostać naszym partnerem handlowym?


Oferta Hurtowni sportowej EspoSport www.esposport.pl skierowana jest do:

  • firm, których profil działalności stanowi dalsza odsprzedaż towaru (sklepy, hurtownie itp.)
  • klubów, ośrodków sportowych, gmin, urzędów, agencji reklamowych, MOSIRów, LZSów itp.
  • klientów indywidualnych dokonujących zakupów na kwotę min. 500 zł

W przypadku prowadznia dalszej odsprzedaży prosimy o wypełnienie formularza rejestracji hurtownika oraz przesłanie drogą elektroniczną na adres hurt@esposport.pl kopii takich dokumentów jak wpis do ewidencji działalności gospodaczej lub KRS, NIP i Regon, w celu potwierdzenia danych i profilu działalności.

Po dostarczeniu wymaganych dokumentów i pomyślnej ich weryfikacji, zostaniecie Państwo poinformowani o aktywacji Państwa konta HURTOWEGO w naszym systemie.

Wszelkie pytania techniczne prosimy kierować na adres: hurt@esposport.pl

 

Warunki i procedury handlowe


Hurtownia EspoSport akceptuje zamówienia złożone za pośrednictwem platformy www.esposport.pl, gdzie sprecyzowane są: ilość, rodzaj towaru, sposób jego odbioru oraz cena. Zamówienie towaru jest traktowane jako zobowiązanie się do jego odbioru. W momencie realizacji zamówienia wystawiana jest faktura vat.

Dostawa i odbiór towaru - Wysyłka towarów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka.

Dla klientów składających zamówienia na towar do dalszej odsprzedaży przewidujemy nastepujące minimum logistyczne:

  • zamówienia poniżej 1000,00 zł netto - płatność tylko za pobraniem lub przedpłata
  • zamówienia poniżej 500,00 zł netto - będą realizowane w cenach bez przysługującego rabatu lub wysyłka będzie wstrzymana do czasu domówienia towaru przez klienta, aż zamówienie osiągnie odpowiednią wartość.


Ceny - Wszystkie ceny widoczne na stronie po zalogowaniu są cenami hurtowymi z ustawionym poziomem cen dla poszczególnej grupy klienta.

Reklamacje


Reklamacje przedsprzedażne przyjmowane są w ciągu 30 dni od dnia sprzedaży.

Reklamacje posprzedażne są rozpatrywane po przesłaniu reklamowanego towaru ze zgłoszeniem reklamacyjnym, kopią dokumentu zakupu na własny koszt.
Wysyłki należy kierować na poniższy adres z dopiskiem: Dział Reklamacji

Firma Handlowa ESPO Ewelina Klinkosz
ul. Kartuska 4
83-340 Sierakowice


Rozpatrzenie reklamacji następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru.

Wszelką korespondencję dotyczącą reklamacji, należy kierować na adres: sklep@esposport.pl

Wszelkie rozbieżności dotyczące dostawy towaru należy zgłosić w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania towaru, na adres: sklep@esposport.pl

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Zamknij
pixelpixel